[uppsalapendeln] Re: sponsring?

  • From: Jöns Weimarck <jons.weimarck@xxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 4 Apr 2004 12:36:28 +0200

Ehhh... jaha...Okej. Jag byter fot och säger att vi kan prova under ett
kvartal!

Något regelrätt avtal blir det knappast i detta läge, utan jag föreslår att
vi helt enkelt lägger upp deras banner på sidan och sedan tar kontakt med
dem när vi vill utnyttja vår "kopieringsbetalning"._OM_ vi ska skriva ngt
avtal måste vi försöka kvantifiera hur mycker vi ska få kopiera och så, och
det slipper jag gärna om det inte blir nödvändigt. Kort sagt, enklaste
modellen så länge det fungerar. OK?

/J