[uppsalapendeln] Re: resegarantin återbetalning en sak till

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 10 Feb 2004 08:36:43 +0100

jag hade också åberopat porto, men fick inget heller. detta går stick i stäv med det Irja påstod på senaste mötet. De andra äldre blanketterna för resegaranti (de som inte
har med tiden att göra) är ju portofria, men går till en postbox i Avesta. De nya, som har med res-tiden att göra, går till stationsgatan i Krylbo. måhända är detta i slutändan ändock samma ställe?

/F

b b wrote:

Till råga på allt hade jag åberopat ersättning för porto. Det kan definitivt inte ingå i de 44 kr jag fått. Detta måste jag gå till grunden med.

Jag blir så trött !!!!

/ Bengt

Hitta rätt på nätet med MSN Sök http://search.msn.se/

This communication is confidential and intended solely for the addressee(s). Any unauthorized review, use, disclosure or distribution is prohibited. If you believe this message has been sent to you in error, please notify the sender by replying to this transmission and delete the message without disclosing it. Thank you.

E-mail including attachments is susceptible to data corruption, interruption, unauthorized amendment, tampering and viruses, and we only send and receive e-mails on the basis that we are not liable for any such corruption, interception, amendment, tampering or viruses or any consequences thereof.