[uppsalapendeln] Re: onsdag kväll

  • From: Irma Ridbäck <irma.018129984@xxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Feb 2004 20:01:28 +0100

Krånglet fanns redan 18.40-tåget, vilket (som vanligt) var försenat, skulle
avgå 19.00, sen 19.05. Men redan före 19.oo insåg man att man måste ta 19.10
som känns pålitligt.
Men med tågförseningen och i Uppsala väntan på lokalbuss tog det ca 2 t 40
min att ta sig hem från jobbet mot normala 1t 35-40 min.

Irma Ridbäck