[uppsalapendeln] Re: olycka i bergsbrunna

  • From: torbjorn@xxxxxxxxxxxxxxx
  • To: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 28 Oct 2005 21:38:13 +0200

Inget vidare vad gäller tågen. 18.10-tåget till Uppsala annonserades till kl
18.30 men gick sedan kl 18.48. Jag tror att 19.10-tåget var det första som
gick, och kom fram, i tid. Enligt banverkets hemsida så var tågen mellan
Uppsala och Stockholm inställda mellan ca kl 16 och 18. Inget besked om bussar
på monitorerna då jag kollade strax efter kl 18.

/torbjörn sjölund (som blev upplyst av sambon via sms och struntade i att stå
och trängas och gick och åt grillbiff i stället)