[uppsalapendeln] Re: nyhetsbrev från TIM/SJ

  • From: "Dmitrij Sharapov" <dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Dec 2002 09:08:58 +0100

1) Elektroniskt  nyhetsbrev som man kan prenumerera på finns redan,  så låt SJ
fylla den med innehållet.
Är Gordon intresserad att vara med på vår e-post lista?
Här får man mail dagligen, så hänger hon kan hänga med

2) Swebus spelar på SJ problem i sin reklam i dagens Metro (nu är det strul
igen!)  skall SJ stämma dem också?

3) Obs!! I morse bjöd SJ på kaffe med bullar i Uppsala!!!