[uppsalapendeln] nyhetsbrev från TIM/SJ

  • From: "Jessica Elgenstierna" <jessicaelgenstierna@xxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 12 Dec 2002 21:19:27 +0100

Även jag har registrerat mig nu, men ärligt talat är jag skeptisk. Titta på nyhetsarkivet på samma sida! Inte mycket att hänga i julgranen. Förvirrande reklam för förstaklasskort, där man i stället för att informera ordentligt rekommenderar att man ska ringa kundtjänst. Gissningsvis går det så kallade nyhetsbrevet i samma stil. Det är inte alls den sortens information och dialog med oss kunder som jag efterlyste.

Jag vill inte ha ytlig reklam och info om sånt jag redan vet. Jag vill ha detaljinformation och dialog om väsentligheter. Det är absurt om SJ:s dialog med oss pendlare ska inskränka sig till tu-man-hand-samtal mellan CG och Fredrick. Har de aldrig hört talas om masskommunikation? En rätt gammal idé. Jessica

Chatta med vänner på nätet, pröva MSN Messenger Klicka här ******************************** Du har fått det här brevet eftersom du är med på uppsalapendels e-postlista. Om du vill avsluta din medverkan, skicka ett tomt e-postmeddelande till uppsalapendeln-request@xxxxxxxxxxxxx med ämnet unsubscribe Vid eventuella frågor, kontakta uppsalapendel@xxxxxxxxxxx ********************************