[uppsalapendeln] Re: (no subject)

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 29 Oct 2002 08:02:03 +0100

jag h=F6rde i ett annat sammanhang att en ny sorts f=F6rseningsers=E4ttni=
ng=20
f=F6rhandlas fram mellan SJ och konsumentverket, och skulle b=F6rja g=E4l=
la fr=20
o m 2002-12-01, n=E4r jag fr=E5gade vad
den innebar, s=E5 var alla inblandade f=F6rtegna (=E4ven KO...!) jag=20
f=F6ruts=E4tter att en s=E5n garanti =E4r b=E4ttre =E4n dagens ers=E4ttni=
ngssystem och=20
mer liknar det som SL i Stockholm redan har. men det =E4r bara vad jag tr=
or.
Kramfors? =C4r det inte i krylbo de sitter med kalgom=E5len? Eller finns =
det=20
fler st=E4llen?

=2E..men naturligtvis m=E5ste vi ta upp detta med SJ!

/F