[uppsalapendeln]

  • From: ap@xxxxxxxxxxxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx, irja.backstrom@xxxxx
  • Date: Tue, 10 Feb 2004 14:38:08 +0100

Hm, hade en del frågetecken som tydligen föll bort i förra mejlet:

Jag fattar inte. Jag fattar ingenting när det gäller pendlingen. Jag
förstår inte varför det är så svårt att få tågen att gå, jag förstår inte
att det ska vara så svårt att ge information och jag förstår inte att det
aldrig blir bättre. Någon på listan hade pendlat sen 1969? Har ingen
handlingskraftig människa under dessa år lyckats mobilisera tillräckligt
många pendlare för en revolution? Massprotest? Strejk?
Jag har bestämt mig för att ge upp och flytta. Det här funkar inte längre.

/Agneta