[uppsalapendeln] =?iso-8859-1?Q?SV:_[uppsalapendeln]_Beröm!?Date: Mon, 22 Nov 2004 14:03:38 +0100

  • From: Öhman Gustav <Gustav.Ohman@xxxxxxxx>
  • To: "uppsalapendeln" <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>

Instämmer!
När de näst intill dagliga irriterande småförseningarna försvinner, är det
lättare att hantera de gånger det går på tok ordentligt.
Då är det bara två stora problem kvar:
Trängseln på 17:10 tåget fr stockholm (Sätt tillbaka 17:30 tack) och bristen på
sena avgångar.

Fast nu till årsskiftet ger jag iallafall upp och flyttar till stockholm efter
nio års pendlande. Lycka till ni andra!
/Gustav