[uppsalapendeln] =?iso-8859-1?Q?Anders_Björck_ställer_upp?X-MimeOLE: Produced By Microsoft Exchange V6.5.6944.0

  • From: "Lennart Lundberg" <lennart.lundberg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "Fredrick Beste" <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>,PendlarNätverket Uppsala-Stockholm <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 Dec 2003 09:54:17 +0100

Hej pendlarvänner!

Igår ringde Anders Björck och tackade ja till inbjudan att åka med på
7.10-tåget någon morgon i januari. Han känner väl till eländet genom sin fru
som pendlar dagligen.
Almanackan var packad nu före jul, men jag ringer honom den 7/1 och bestämmer
en dag. Sen meddelar jag dagen så kan vi få önskad effekt. Det kan vara bra att
stragiska personer väljer detta tåg den dagen, då jag tror på bra
mediegenomslag genom att vi får Björck med.

mvh

Lennart Lundberg