[uppsalapendeln] Re: inställt tåg och flygblad

  • From: "Eva Paalzow Star Sollentuna" <eva.paalzow@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 24 Jan 2003 10:22:22 +0100

Då gör jag likadant då jag tyckte det var en bra idé.
mvh Eva Paalzow

Hej!
Jag tryckte ca  50 flygblad, där jag på andra sidan kopierat reklamation brev.
Dubbel nytta.
Dessa har jag i väskan till nästa gång det strular till.
Då uppskattas de säkert mer, dessutom kan man ändvända dem direkt för att
klaga.(porto betalt och ilska är färsk ).
MVH
Dmitrij