[uppsalapendeln] Re: i morse

  • From: "Dmitrij Sharapov" <dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 3 Feb 2003 10:57:00 +0100

Jag fått 3 SMS i morse:

06:53 inställd p g a spårfel.
07:15 försenad p g a lockfel, beräknad  07:20
07:40 försenad  p g a lokfel, beräknad avgång 07:50
Fick åka 07:40 som avgick 8:00.
Fåra via alla olika SMS??? Kan man lita på dem?
Fredrik, kan du fråga företaget som sköter det?

Lustig nog lokal radio hade reportage om snökaos i London där tågtrafiken
drabbades hård.
Mina infoblad om nätverket gick åt som smör i solsken!MVH

Dmitrij