[uppsalapendeln] Re: förseningarna

  • From: "b b" <busett1@xxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 21 Oct 2003 22:16:24 +0000

Bara sisådär 25-35 % längre tid, men det börjar ju bli vanligt.

Undrar vad de ansvariga säger om arbetsgivaren vid löneutbetalningsdagen säger att" tyvärr, vi skjuter på lönedagen en vecka för det var trubbel på banken"?

/ Bengt

From: Irma Ridbäck <irma.018129984@xxxxxxxxx>
To: <Gunilla.Stenman.Jacobson@xxxxxxxxxxxxx>
CC: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
Subject: [uppsalapendeln] Re: förseningarna
Date: Tue, 21 Oct 2003 21:50:49 +0200

Trots allt var det riktigt bra att åka 07.00, som avgick ca 07.20 (jag hade
planerat ta 07.30), och inte blev tåget heller så starkt försenat vid
ankomsten, färden tog kanske 50-55 minuter och gick över Arlanda utan stopp.
Någonstans utmed sträckan gick det långsammare och tåget stod en stund
framför stoppljus.

Irma Ridbäck

Den 03-10-21 11.14, skrev "Gunilla.Stenman.Jacobson@xxxxxxxxxxxxx"

_________________________________________________________________ Hitta rätt på nätet med MSN Sök http://search.msn.se/