[uppsalapendeln] Re: förseningar i mars-apr

  • From: "Kristofer Fagerström" <kristofer.fagerstrom@xxxxxxxxx>
  • To: ulrika.eriksson@xxxxxx
  • Date: Thu, 29 Apr 2004 14:15:30 +0200 (CEST)

Hej "pendlar-kollegor"!

Mitt "slarviga jag" glömde att notera sena avgångar mars-april i år. Då
det gäller att inte missa chansen att kräva tillbaka resegarantipengar
tänkte jag be er att mejla sena avgångar/ankomster som berättigar till
resegarantipengar under mars och april månad. Ber om överseende med
denna önskan ifall den väcker indignation hos er noggranna själar.
Borde givetvis varit mer påpaslig, men...men....min slarviga ådra slog
till...

Med hopp om en fin vår och punktliga avgångar/ankomster.

citerar ulrika.eriksson@xxxxxx:

Kristofer Fagerström
Döbelnsgatan 4 B
75232 Uppsala