[uppsalapendeln] Re: flygblad

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 24 Jan 2003 10:25:22 +0100

tisdag kanske?

/F

Eva Paalzow Star Sollentuna wrote:

jag kan komma vid 6.55 också, vilken morgon passar bäst?
mvh Eva Paalzow

Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx 01/24/03 10:17am >>>

jag kommer ner vid 06.55-tiden vanligtvis och brukar åka 07.15.

/F

Eva Paalzow Star Sollentuna wrote:

Jag åker med 7.23 tåget men kan också åka tidigare eller med 8.10 tåget om det
passar bättre med samordning.
mvh Eva Paalzow

eva.britt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx 01/24/03 10:07am >>>

Vilket tåg åker du med på morgonen, Eva?
/Eva Britt K

Hej Fredrik,
jag delade ut flygbladet igår , 03 01 23, på 17.30-tåget från Märsta mot
Uppsala (i en vagn). Hade ca 40 flygblad med mig . Infon verkar
uppskattas, jag hade ju "turen" att vi var många som inte hade sittplats!
Men det är inte (tillräckligt) många som känner till nätverket. Ska vi
samordna någon morgon nästa vecka när vi delar ut flygbladen?
mvh Eva Paalzow

uppsalapendel@xxxxxxxxxxx ********************************