[uppsalapendeln] Re: ett kort blir tvåfrån 1.2.2003 - av TIM presenterat s om t vå kort blir ett !!!

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 08 Jan 2003 12:35:38 +0100

Jessica Elgenstierna wrote:

Jag antar att Gordon inte tog upp frågan om biljetterna med dig vid ert möte?

nej, det gjorde hon inte. tror det beslutats av "TiM centralt".

Lite märkligt, med tanke på att hon tidigare sagt att hon välkomnat ett nätverk att ha som diskussionspartner. Vore det inte smart att testa idéer om förändringar av biljetter, tidtabeller etc på oss kunder innan de beslutas? Nu är det lite svårt att göra något åt det.

Av informationen att döma verkar det som om månadskortet blir ett löst, sladdrigt papperskvitto. Inte helt lätt att hålla reda på. Men det kanske är det som är meningen....?

För övrigt såg jag inte till några nyhetsblad på mitt tåg (6.23). Och än en gång: kan vi inte få ett FUNGERANDE elektroniskt nyhetsbrev från SJ? Det som man kan prenumerara på från TIM:s webbplats tycks inte fungera, jag har i alla fall inte fått några nyheter den vägen.

Ta gärna upp frågan om nyhetsbrev på nästa möte med Gordon! Och fråga henne också varför hon inte frågar nätverket om förändringar av tidtabeller och biljetter...

jag tar upp det med Gordon också - antingen fungerande elektroniksa brev eller så tar man bort skräpet från hemsidorna. blir galen på såna här "void-pekare" - funktioner som inte funkar, mailadresser som aldrig läses osv.