[uppsalapendeln] Re: enkätutdelning

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: PendlarNätverket Uppsala-Stockholm <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 21 May 2003 16:11:10 +0200

skriv gärna en insändare! Jag gjorde det men den kom inte in... (UNT har kanske tröttnat på mig?)

/F

sarasundquist.privat wrote:

Angående Sjs uttalanden om samarbete med oss resenärer:

Det som har gjort mig mest upprörd någonsin var när de höjde
biljettpriset senast och oemotsagda fick säga i radio att de VISST
hade informerat oss resenärer på hemsidan och "andra ställen", när
hemsidan inte hade de nya priserna förrän tre dagar efteråt. Därför är
det jätteviktigt att det kommer fram att vi inte har hört ett ljud nu,
så de inte kan fortsätta säga att de har bra kundkommunikation och
komma undan med det!!

/Sara- arg

------------------- Ulf Åström (m) stod på sthlm central , perrongen vid spår 3/4 och tog emot enkäterna när jag steg av kl 0805.

Inget svar från Gordon!  Vi kanske skulle ge oss på hennes chef
istället? Och avslöja hennes lögn om att nya tidtabellen är "framtagen
samarbete med resenärerna" ?

/F

Öhman_Gustav?<Gustav.Ohman@xxxxxxxx> wrote:

>Var var det meningen att man skulle lämna svaren?
>Uppsala station i kväll, eller?
>(Lite förvirrad efter att förjäves letat efter "enkätvärdar" på Stockholm C)
>/Gustav
>
>PS Fredrik: Har du fått något svar från Gordon om
tidtabellsremissen?