[uppsalapendeln] Re: enkätutdelning

  • From: Pamela Davidsson <pamela@xxxxxxxxxxx>
  • To: PendlarNätverket Uppsala-Stockholm <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 21 May 2003 10:10:53 +0200

Jag såg ingen enkät varesig i Uppsala kl 8 eller Sthlm kl 9.

Vad gäller tidtabellremiss och Gordons uteblivna svar så måste vi ju göra
något. Det normala är ju att vända sig till chefen i första hand. Men tyvärr
har vi väl inget som pekar på att det blir bättre ju längre upp/in man kommer i
SJ.....

/Pamela