[uppsalapendeln] Re: ang. s-politiker

  • From: "EvaBritt Karlsson" <eva.britt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 29 Jan 2003 10:49:35 +0100

Personligen så tror jag inte att de är nöjda... men våra politiker hoppas
väl att "någon annan" ska ta tag i det hela.

Jag pratade med Ingrid Burman (v) i helgen, hon sa att när hon hittar
riden kommer hon att agera i frågan på något sätt i riksdagen. Tyvärr är
hon en av partiets mest upptagna människor, och måste först ta tag i de
ärenden som ligger under hennes ansvar  samt arbeta med partiets inre
angelägenheter just nu...hå hå jaja... men hon är  absolut inte nöjd med
situationen som sådan och önskar precis som vi att tågen skulle vara
pålitligare och pendlingen mer kundvänlig...

De enda som hört av sig till mig angående pappersbreven jag skickade är
Ulrika Messing (tagit del av brevet, inget annat9 och Ingrid Burman, som
alltså inte hunnit göra något ännu.

/Eva Britt