[uppsalapendeln] Re: Var det något inställt i går?

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: PendlarNätverket Uppsala-Stockholm <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 27 May 2003 09:44:10 +0200

Nåt som jag tycker är helt oacceptabelt är när SJ ställer in 20.40, 21.40 eller 22.40, vilket tyvärr händer alltför ofta.
Det innebär en timmes väntetid tills nästa tåg.

Nån som hört av Gordon sista veckorna? Börjar undra om hon har fått sluta på SJ eller nåt...

/F

EvaBritt Karlsson wrote:

16.40 tåget fr Sthlm var inställt igår Jag skulle åkt med det!

Det kom bara meddelanden som följer: 16.40  till Arlanda Knivsta uppsala
är inställt. resenärer hänvisas till nästa avgång! Inte när nästa avgång
var beroende på om man skulle till Arlanda eller inte...Och inte heller
varför tåget var inställt.
själv blev jag asförbbannad, eftersom jag  hade tänkt fara med 16.40
istället för 17.10 p g a ett inbokat möte i Uppsala.
Jag hade tur - kom in på 17.10 tåget som en av de första i min vagn och
fick alltså sitta!

/Eva Britt

Eva Britt Karlsson
Vänsterpartiets kansli