[uppsalapendeln] Re: VD interjuv...

  • From: "Eva Paalzow Star Sollentuna" <eva.paalzow@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 Feb 2003 08:50:32 +0100

Ja. det viktiga är att kärnverksamheten fungerar, allt annat kosmetik!
mvh Eva Paalzow

>>> Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx 02/12/03 08:47am >>>
såna här dumheter "visionerade" han ju om i nåt nummer av tågtidningen
"Kupé" härom nyssens också - då var det pubvagnar,
diktuppläsningar och jag vet inte vad som stod på önskelistan. Ja, vi
behöver kanske en poets tröstande ord under 2-timmarsstoppen
ute på linjen, alternativt att vi ska fyllna till så vi glömmer allt
stress. Risken är väl att vi drar på oss alkoholskador, så ofta som vi
kan behöva
den sortens "tröst". Vi kanske skulle tillskriva VDn att han kan sluta
med sina barnsliga visioner och se till att kärnverksamheten fungerar
drägligt först?
För hårt prövade pendlare är sådana där uttalanden nästan en kränkning.