[uppsalapendeln] VB: [Fwd: Information till Konsumentverket Villkor för pendlare, SJ Uppsalapendeln)]

  • From: "SONJA NIMMERSTAM" <sonja.nimmerstam@xxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Dec 2002 22:05:15 +0100

Jag sande ivag ett mail till Anders Engemar, Swebus i alla fall ang buss
Marsta-Uppsala. Det svar vi fick fran nagra som inte gillar att aka buss
behover givetvis inte gora det. Jag har talat med flera pendlare på perrongen i
Marsta och de är mycket intresserade av bussakning. Det kanske vore nagot att
satta in nattbuss fran Sthlm igen men som ni ser ar det brist på forare.
(Jag vill aven informera om att jag skrivit till Konsumentprogrammet PLUS) Om
de hor av sig sa vet du Fredrik vad som ar pa gang..