[uppsalapendeln] Re: UNT ringde nyss...

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 07 Feb 2003 14:48:58 +0100

precis vad jag gjorde. Men de vill ju ha "ögonvittnesskildringar" sådär också.....

/F

uppsalapendeln prob wrote:

Det borde räcka att hänvisa till webbsidan för att få en bild av förödelsen...

From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
To: PendlarNätverket Uppsala-Stockholm <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
Subject: [uppsalapendeln] UNT ringde nyss...
Date: Fri, 07 Feb 2003 14:22:50 +0100

...och hörde sig för om "super-stoppet" i morse. Det tänker göra nåt på det.
Jag sa att det var det värsta stoppet jag varit med om.

_________________________________________________________________ Senaste nytt från motormarknaden http://motor.msn.se/