[uppsalapendeln] Re: Trådlösa tåget tar fart

  • From: "Sara Sundquist" <sarasundquist@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 10 Dec 2004 11:23:32 +0100 (CET)

Man försökte med mobilfria vagnar ett tag, svårt att hålla bara eftersom
"alla" pratar nån gång...
Men en viss etikett skulle man ju kunna kräva, jag hörde en försmådd
älskarinna högljutt berätta om sina hämdplaner mot den äkta frun (!) till
en väninna för ett par veckor sedan... Det hade jag gärna sluppit, även om
det var visst socialantroplogiskt bildande...

/Sara- som helst slipper andras vardagstrivialiteter.