[uppsalapendeln] Re: Trådlösa tåget ...

  • From: Pamela Davidsson <pamela.davidsson@xxxxxxxxxxx>
  • To: "uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx" <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Dec 2004 22:42:28 +0100

Jag har under dagen lite halvslött följt inläggen å tyckte att så farligt är det
väl inte.

... men dagens hemresa med 15.25-tågets främsta vagn var nog ändå pricken över
I.
En dam (troligen 45-55) skällde på konduktören för att han kom å avbröt henne
för att se biljetten. Hon hade ju blivit uppringd (ja, tröttsam ringsignal) och
satt i telefonsamtal !!! Det var tydligen SJs fel alltihopa.

Pamela Davidsson