[uppsalapendeln] Re: Trådlösa tåget ...

  • From: "Sara Sundquist" <sarasundquist@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Dec 2004 15:40:39 +0100 (CET)

Min teori är att det bara (bortsett från tonåringar) är sällananvändare
som har gapiga och tröttsamma signaler, andra skulle få spader i längden.
Eftersom det ringer sällan är telefonen djup nerbäddad i väskan och svår
att hitta. Sällananvändare litar sällan på ljudstyrkan heller, utan har
fullt blås, både på signal och röst.

Verkar det stämma?

/Sara