[uppsalapendeln] Re: Trådlösa tåget ...

  • From: "Markus Harnvi" <lists@xxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 14 Dec 2004 11:41:17 +0100 (CET)

> Tågkupén är en allmän plats och inte något kontorslandskap.

Allmän plats och inte ett meditationsrum, kan man väl tillägga då.

Man måste såklart ta hänsyn till sin omgivning var man än är. Och hänsyn
kan också vara att låta den som behöver få tala i telefon, eller hur?
Liksom att inte prata onödigt högt.

Jag vände mig mot formuleringen att "resan skall vara avkoppling". Vi har
olika behov och får försöka stå ut med varandra ändå.

    /Markus