[uppsalapendeln] Re: Trådlösa tåget ...

  • From: "Tobbe S" <humanet@xxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 14 Dec 2004 10:54:05 +0100

Precis!

Det viktiga för mig är att man beaktar vanligt hyfs och inte gapar
högljutt eller låter telefonen ringa utan att svara. Huruvida folk
pratar i telefon eller med sin stolsgranne eller med sig själva spelar
mindre roll. Man kan även knacka sina sina medpassagerare på axeln och
be dem dämpa sig. Det är en, av få, aspekter av resandet man som kund
hos SJ faktiskt kan påverka ;)

m v h

/torbjörn sjölund