[uppsalapendeln] Re: Trafikhaveriet igår...

  • From: <maria.holmstrom.mellberg@xxxxxxxxx>
  • To: <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>, <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 14 Mar 2005 10:43:29 +0200

Hej!

Jag vill bara framföra hur imponerad jag var av SJ i onsdags. När vi kom till
Knivsta så var bussarna i princip redan framkörda. Vi var många skulle med
bussarna, så det tog ett tag att lasta oss på dem men allt fungerade utmärkt. I
stället för att köa så gick jag in på Coop i Knivsta och handlade lite smått
som jag hade tänkt fixa i Uppsala.

Jag var senare hem än jag hade tänkt mig, men med tanke på hur bra tågen gått i
vinter så kunde jag ta det utan upphetsning.

Hälsningar
Maria Holmström Mellberg