[uppsalapendeln] Re: Tidtabell remiss ?

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: PendlarNätverket Uppsala-Stockholm <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 13 May 2003 10:56:59 +0200

det hade jag också för mig... har påmint Gordon typ 13 gånger om det... hon skulle återkomma redan i februari men sen hände inget. Istället verkar det som om hon har visat nya tidtabellen nån gång för nån som åkte i den berömda pubvagnen. Och nu är den plötsligt låst och releasad.

Pamela Davidsson wrote:

Hej !

Jag har för mig att vi i pendlarnätverket skulle få ta del av remiss av nya tidtabeller.
I morse såg jag ett nyhetsbrev på tåget. I det stod det om den nya tidtabellen från 15 juni. Allt verkar vara klart.
Jag har inte sett någon remissutgåva, har ni ?
... eller har jag helt missuppfattat vad vi som 'dialogpartner' skulle vara till för ?

m v h,
Pamela Davidsson