[uppsalapendeln] Re: TiM= Time is Money!

  • From: Jöns Weimarck <jons.weimarck@xxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 2 Dec 2002 20:51:19 +0100

2. Jag kan inte tänka mig annat än att åtminstone ETT tåg vid 2-3 skulle bli
fullt. Och om SJ började så försiktigt så skulle det kanske kunna bli en god
spiral där fler uppsalabor går ut i Stockholm eftersom de kan ta tåget hem
vilket i sin tur ökar kundunderlaget för SJ som kanske vågar sättar in fler
avgångar... osv.

/Jöns