[uppsalapendeln] Re: TiM= Time is Money!

  • From: "Dmitrij Sharapov" <dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 2 Dec 2002 16:21:56 +0100

Reste hem lördagen den 23 november kl. 23:40 från Stockholm (var på
födelsedagskalas och blev tvungen att sticka vid 23:00 först av alla). Tack TiM!

Tåget var fullpackad (folk stod i gångarna)

Rimligtviss borde sista tåget på lördag/första tåget på söndag gå åtminstone
vid 00:10 eller 00:40 för alla som varit på t ex teater eller konsert i den
kungliga huvudstaden.

Det finns faktisk s k korta tåg!

Dmitrij