[uppsalapendeln] Tack SJ

  • From: Erika Svensson <erika_amor@xxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 27 Apr 2004 03:40:34 -0700 (PDT)

Råkade av en ren händelse skriva fel på en av
restidsansökningarna för någon månad sedan. I ren
stress ( sent tåg) så postade jag ändå den felaktiga
ansökningen. Det tåget jag skrivit in hade gått i tid.
( det sena tågets blankett skickade jag åxxå in)
Jag tänkte ringa till SJ för att påvisa detta. MEN!
VIPS!! Så kom det ett värdebevis på 62 kronor!!
Jag tackar och bokar!!

Erika

Win a $20,000 Career Makeover at Yahoo! HotJobs
http://hotjobs.sweepstakes.yahoo.com/careermakeover