[uppsalapendeln] TFÖR?

  • From: Erika Svensson <erika_amor@xxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 27 Aug 2003 11:43:02 -0700 (PDT)

Hej

Hur skaffar man TFÖR? En vännina sa att jag borde
skaffa det? Finns det någon anledning?

Jag hade ett samtal med SJ Kundtjänst ( 75 75 99)i
dag. Jag blev faktist förvånad. Jag blev så bra bemött
och dessutom fick jag en värdecheck på grund av strul
med min plats förra veckan med tåget till Göteborg.
Hade jag bara "tur" eller är det kompetent personal
där? Folket på 75 75 75 har jag dessvärre inte någon
respekt för.

Erika

http://sitebuilder.yahoo.com