[uppsalapendeln] Re: Stockholm City idag

  • From: Hakan Rudelius <hrudelius@xxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 19 Mar 2005 14:59:06 -0800 (PST)

Förstår inte vitsen med detta. Jag som bor i Knivsta
och pendlar till Kista kommer inte att tjäna ett dugg
(förutom möjligen några futtiga hundralappar). Tvärtom
vad artikeln säger så ÄR tiderna mellan SJ och SL
anpassade till varandra i Märsta.
Vad som skulle ha varit bra hade varit om de hade
förlängt SL-pendeln till Knivsta/Alsike. Detta var
tydligen också på tapeten men blev nedröstat.
Ännu bättre hade ju varit om SJ stannade i Helenelund,
undrar om SJ har funderat på det, 30.000 jobbar visst
i Kista.

Håkan

--- Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>

http://www.city.se/ArticlePages/200503/16/20050316183500_677/20050316183500_677.dbp.asp