[uppsalapendeln] Re: SVT-ABC intresserade av de felaktiga Arlanda-priserna!

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>
  • To: PendlarNätverket Uppsala-Stockholm <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 10 Dec 2003 09:13:09 +0100

enligt SJs hemsida:

Uppsala - Stockholm

Onsdag 10 december

På grund av personalbrist är följande tåg inställt.

Sträcka    Avg.tid         Tågnr      Hänvis.
Uppsala-Stockholm       08.00   2287    Tåg 2217 avg.tid 08.10

/F

Eva Paalzow Star Sollentuna wrote:

Hej,
först vill jag tacka er som fört vår talan i TV och orkar fortsätta skriva insändare etc.! Jättetack! Det är viktigt att ständigt påpeka den många gångar usla produkt vi får för våra pengar! I morse åkte jag med 8.10 tåget tillsammans med 8.00 tågets resenärer. Ni som inte var med och delade upplevelsen - var glada för det! Tomas Tydal - vet du anledningen till varför 8.00 tåget var inställt? Enligt en förtvivlad konduktör trodde han att det berodde på att det saknades lokförare. Jag skulle vilja veta orsaken.
Fredrik, har du mailadressen till Irja?
mvh Eva Paalzow

Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx> 12/10/03 08:53am >>>

Hej, Ulf Lundin från ABC ringde nyss, de vill göra ett reportage om de felaktiga priserna Uppsala-Arlanda. Om det är nån på listan som råkat ut för detta, så kan Ni nog höra av er till ABC-redaktionen!

018-147750 (ABC-redaktionens nummer i Uppsala)

uppsalapendel@xxxxxxxxxxx ********************************