[uppsalapendeln] Re: SVT-ABC intresserade av Arlanda-prserna!

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>
  • To: Dmitrij Sharapov <dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx>,Pendl arNätverket Uppsala-Stockholm <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 11 Dec 2003 11:22:05 +0100

jag tyckte det långa reportaget var bäst. Dina förnuftsargument tog skruv och var omöjliga att invända emot.

Media denna vecka (så här långt):
UNT (insändare + svar) , SvD (insändare), TV4 Uppland, P4 Uppland, Hudiksvalls Tidning (!), SVT-ABC (2 ggr)

/F

Dmitrij Sharapov wrote:

Det var ett bra klippjobb och grundinfo.
Jag tyckte mer om inslaget 22:15 (mindre mig, mera Irja)
Veckans resultat:
Pendelnätverket: 2 - SJ: 0