[uppsalapendeln] SV: [uppsalapendeln] RE: [uppsalapendeln] SV: [uppsalapendeln] Inför nästa möte med SJ...

  • From: "Familjen Kroon" <kroons@xxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 21 Nov 2002 15:45:24 +0100

Absolut!

Men en annan fråga av kommmunikationskaraktär:

Om nätverket fortsätter att attrahera fler medlemmar får vi problem med det
här mailsystemet. Även om det inte var många på första mötet märks ett
oerhört starkt intresse hos många som inte ens hört talas om initiativet
före medias rapportering.
Redan med några få aktörer blir mängden mail hög. Vi borde samtala via en
hemsida med sorterade fråge- och diskussionsgrupper. Det är nog lika bra att
påbörja detta nu, innan systemet kollapsat. Vi får inte göra som SJ.

Vänligen,

Rolf Kroon