[uppsalapendeln] SV: (no subject)

  • From: Thomas Tydal <uppsalapendeln@xxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 10 Feb 2003 23:47:32 +0100

Sara,

> Jättekul att Tomas Tyrdal är med i listan tycker jag,

Tack för det!

> Är också nyfilen på var du jobbar!

Det är några månader sen jag körde Stockholm-Uppsala sist. För tillfället blir
det mest Uppsala-Västerås-Eskilstuna-Norrköping, Stockholm-Västerås-Arboga och
Västerås-Fagersta-Ludvika. Men jag är ju ändå ganska ofta i såväl Stockholm som
Uppsala, så om ni ser någon som är 170 cm lång, har mörkbrunt hår och gröna
ögon samt bär glasögon och en namnskylt med texten "THOMAS TYDAL", så kom gärna
fram och säg hej och snacka en stund om ni har tid. För jag har tid. Det är en
del av mitt jobb.