[uppsalapendeln] Re: SV: Surt - http://www.svd.se/dynamiskt/naringsliv/did_7376962.asp

  • From: Maria Holmström Mellberg <ma.holmstrom@xxxxxxxxx>
  • To: "Dmitrij Sharapov" <dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx>,<uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 30 Apr 2004 22:21:48 +0200

Tvärtom. Det är inte ett dugg häftigt att betala dyrt för att ta sig till
jobbet. Det var just det jag ville påpeka med mitt inlägg. (Läs det igen om
du tolkade annorlunda. "Tar priset" betyder att det var typ det värsta jag
hört/sett/läst...) Det börjar vara på gränsen för vad jag har råd med.

//Maria