[uppsalapendeln] SV: Stockholm-Arlanda VS Uppsala-Arlanda

  • From: "Dmitrij Sharapov" <dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Feb 2004 14:23:49 +0100

Med TiM kort kostar en resa Uppsala-Arlanda och Arlanda ?Uppsala 69 kr,
alltså exakt samma pris som mellan Uppsala-Stockholm eller
Stockholm-Uppsala (fast man får köpa biljett i automat, det går inte
stämpla kortet med inprogrammerad resa (Uppsala-Arlanda).

Vet ej vad det kostar från Stockholm, skall kolla i kväll.

För att våga ta tåget TILL  Arlanda måste man nog ha stor marginal, det
håller jag med om.