[uppsalapendeln] Re: SV: SV: SV: [Fwd: Restidsgaranti]

  • From: "Dmitrij Sharapov" <dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 5 Dec 2003 15:46:22 +0100

Men med 2 minuters förseningsgaranti känns det ändå trygg och man kan faktisk
lita på A-train.

För övrigt kan vi klaga på "DÅLIG ORDNIG OCH HYGIEN" när tåget är proppfullt.
(punkt 9 c)
Man kan ju inte använda toa och man blir "LIDANDE AV DET"
Detta gör rätt till ersättning enligt nuvarande resevillkor.

Alla ni som åkt 17:40 tåget i måndags klaga på det!

/D