[uppsalapendeln] Re: SV: SV: Re: SV: Re: FAQbehövs!

  • From: "sarasundquist.privat" <sarasundquist@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "Fredrick Beste" <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 04 Jun 2003 09:09:48 +0200

Appropå alla märkligheter som man står ut med så tycker jag att det är
så synnerligen konstigt att konduktörerna inte har någon som hellst
samsyn på hur man hanterar ev. problem. Tex. när TIM-automaterna inte
fungerar så låter vissa en köpa biljett i stockholm, vissa låter en
köpa för reducerat pris på tåget och vissa är rabiata. Samma gäller
när man inte kommer i håg att stämpla sitt TIM-kort, något jag sällan
kommer i håg eftersom jag nästan aldrig använder det. Då har jag två
gånger fårr stämpla det vid framkomsten men nu senast gick inte det
alls, utan jag fick köpa till fullt pris på tåget. Policy, har de hört
talas om det på SJ?

Sara /trött på att inget händer....

-------------------
och den kanske mes tangelägna frågan:

Q: "varför behövs denna FAQ"?

A: "För att SJ inte förmår informera sina kunder korrekt och
tillräckligt".

=?iso-8859-1?Q?Öhman_Gustav?= wrote:

>Jag kom just på en tung fråga:
>"Vad gör jag när tim-automaten på perrongen inte fungerar?"
>/Gustav

Irma Ridbäck
>       >         Sent: den 2 juni 2003 18:00
>       >         To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
>       >         Subject: [uppsalapendeln] Re: SV: Re: FAQ behövs!
>       >
>       >
>       >         BRA förslag om en FAQ!!
>       >
>       >         Irma Ridbäck
>       >
>       >         > Från: Öhman Gustav <Gustav.Ohman@xxxxxxxx>
>       >         > Datum: Mon, 2 Jun 2003 11:43:33 +0200
>       >         > Till: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
>       >         > Ämne: [uppsalapendeln] SV: Re: [Fwd: VB: Pris
Uppsala-Arlanda!]