[uppsalapendeln] Re: SV: SV: Re: SV: Re: FAQ behövs!

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: PendlarNätverket Uppsala-Stockholm <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 04 Jun 2003 09:02:20 +0200

och den kanske mes tangelägna frågan:

Q: "varför behövs denna FAQ"?

A: "För att SJ inte förmår informera sina kunder korrekt och tillräckligt".

=?iso-8859-1?Q?Öhman_Gustav?= wrote:

Jag kom just på en tung fråga:
"Vad gör jag när tim-automaten på perrongen inte fungerar?"
/Gustav

-----Ursprungligt meddelande----- Från: Catharina Rehn [mailto:catharina.rehn@xxxxxxxxx] Skickat: ti 2003-06-03 11:21 Till: Öhman Gustav Kopia: Ämne: Re: [uppsalapendeln] SV: Re: SV: Re: FAQ behövs!

        Vad sägs om direktlänkar till sidorna med trafikstörningar och
trafikläget
        vid olika stationer? De kan vara knepiga att hitta på SJ_s sidor.
        http://www.sj.se/node/0,4452,1614_1,FF.html (ser lite konstig ut så man
        kanske ska kolla om det finns någon bättre direktlänk... risken är att
        denna bara gäller för idag.)
        http://www.sj.se/goto?trafikstorning

        /Catharina

        At 09:08 2003-06-03 +0200, you wrote:
        >OK, låt se...
        >
        >Det rätta kontantpriset Uppsala-arlanda platsar ju definitivt.
        >Tydals eminenta beskrivningar av spårvägar och signalfel likaså.
        >
        >"Var finns tidtabellen?" är en klassiker.
        >(http://www.tagplus.se/linjetabeller.asp)
        >"Var skall jag klaga?"
        >"Vad gäller enligt SJ om reklamationer?"
        >"Vad gäller enligt konsumentverklet om reklamationer?"
        >
        >Fler?
        >/Gustav

Ridbäck
        >         Sent: den 2 juni 2003 18:00