[uppsalapendeln] SV: SV: Re: SJ och snön

  • From: ulrika.eriksson@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 5 Feb 2003 12:10:04 +0100

Trevligt att ngn har haft tur och sluppit förseningarna. Jag har varit
försenad vid samtliga mina resor denna vecka. Mellan 15 och 35 minuter per
resa. I morse fungerade t ex 0810 som ett silla-tåg då 0740 var inställt och
0756 var beräknat att avgå 0856. Många, många fick stå packade som - just
det - sillar!

Men det kanske funkar bättre under icke-rusningstid? Om det var värre förra
vintern; stackars er som pendlade då!

mvh
Ulrika