[uppsalapendeln] SV: SV: Re: Färre resande?

  • From: Öhman Gustav <Gustav.Ohman@xxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 4 Feb 2003 13:04:34 +0100

Ja, det stämmer.
Varför Microsofts webmail fick för sig att busa med mitt mail, är en bra
fråga. Det fungerade ju bra när jag svarade på Fredriks mail i morse?
Nåväl. vad jag skrev var alltså:

Jag har fått känslan av att trängseln på rusningstågen minskat på sistone.
Det har ju knappast tillkommit nya avgångar eller fler platser.
Kan det vara så att antalet tågresenärer minskat? (Det vore ju inte så
konstigt efter allt schabbel och alla prishöjningar)
/Gustav

(Hoppas detta är läsbart nu...)