[uppsalapendeln] Re: SV: SV: Re: Fär re resande?

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 04 Feb 2003 13:06:45 +0100

på sistonde? just nu är det ju sportlov i stockholms län, och snart är det samma sak i C-län sånt spelar nog in också. Många tar ledigt och åker med ungarna nånstans.

Öhman Gustav wrote:

Ja, det stämmer.
Varför Microsofts webmail fick för sig att busa med mitt mail, är en bra fråga. Det
fungerade ju bra när jag svarade på Fredriks mail i morse?
Nåväl. vad jag skrev var alltså:

Jag har fått känslan av att trängseln på rusningstågen minskat på sistone.
Det har ju knappast tillkommit nya avgångar eller fler platser.
Kan det vara så att antalet tågresenärer minskat? (Det vore ju inte så konstigt
efter allt schabbel och alla prishöjningar)
/Gustav

(Hoppas detta är läsbart nu...)

-----Ursprungligt meddelande----- Från: Thomas Tydal [mailto:uppsalapendeln@xxxxxxxx] Skickat: ti 2003-02-04 13:00 Till: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx Kopia: Ämne: [uppsalapendeln] SV: Re: Färre resande?

        > Jaha och vad skulle det stå här då????? Skrivet av
        > Gustav.Ohman@xxxxxxxx

        Det är så kallad base64-kodning. Vissa e-postprogram roar sig med att använda det. Dock brukar de flesta av dessa tala om att
de har använt det så ditt och mitt e-postprogram automatiskt kan göra texten läsbar igen. Men det gjorde visst inte Gustavs,
så då måste man avkoda det manuellt istället. Det kan man exempelvis göra med hjälp av verktygen på min hemsida:
        http://www.tydal.nu/se/tools/

        Men jag har varit snäll och gjort det redan så ni andra slipper. Detta
är vad Gustav skrivit: