[uppsalapendeln] SV: SV: Pengar tillbaka vi d f�rseningar

  • From: "Marie Wiklund" <marie.wiklund@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 19 Feb 2003 16:48:44 +0100

Jag fick en (på 20:-!) häromdagen, men med tillägget att SJ egentligen inte
delar ut värdecheckar längre. Den fanns väl kvar i deras lådor, antar jag.
Hälsningar Marie

Från: ulrika.eriksson@xxxxxx
Till: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
Ämne: [uppsalapendeln] SV: Pengar tillbaka vi d förseningar
Datum: ons 19 feb 2003 16.30

Ja, tyvärr är det nog så. Är det ngn mer än jag som fått kompenstionscheckar
in på detta året? Skulle man inte sluta med detø
ULrika