[uppsalapendeln] Re: SV: SV: [Fwd: Restidsgaranti]

  • From: "Dmitrij Sharapov" <dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 5 Dec 2003 09:36:06 +0100

När  SJ ställde in 6:10 tåget den 26 november tog jag bussen till Arlanda och
sedan Arlanda Express till Stockholm.
Det tog mig ca 1 timme (inkl. väntetid på Arlanda). Jag missade dock X2000 till
Hallsberg med ca 30 sekunder. Den råkade avgå i tid.
Visst går Arlanda Express "SOM TÅGET", men den kostar också 180:-

Enligt SJ:s nuvarande regler ersätts inte mitt försök att hinna med
anslutningståg i Stockholm.
Detr är ju sjuka regler!!!