[uppsalapendeln] SV: SV: Angående debatten i kväll

  • From: "Dmitrij Sharapov" <dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx>
  • To: 'Håkan Rehn' <hakan.rehn@xxxxx>,<uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 22 Apr 2004 16:33:54 +0200

Att det är MYCKET billigare att åka Stockholm-Uppsala än Stockholm-Arlanda
kan inte heller förklaras med marknadskrafterna.
Nu har SJ gjort det ännu krångligare och dyrare, men som det uppmärksammades
både i pressen och på TV så går det att köpa billigare biljett för en längre
sträcka men stiga av lite tidigare. Ganska dumt tänkt av SJ, det borde
åtminstånne vara samma pris (som förra året).